söndag..

Kan inte skolan börja nån gång så man kommer igång med det liksom .. .. Fick hem papper i torsdags el när det va om vilka kurser jag anmält mig till och lite information !
Sen är det sista pappret som skall skrivas på å skickas in till Csn så jag får mina pengar å det sen där ifrån .. .. Sen är det bara plugga åå köra:)
Så hoppas denna vecka går fort nu .. För på tisdag den 17 börjar den första Lektionen :D

Men har inte alls legat ii direkt när det gäller matten under denna tid sen skolan sluta! Skäms nästan . ..  Har gjort lite sådär..  Och i dag har jag gjort en del ! Men jag har egentligen kunnat gjort en massa mer om jag verkligen velat! Men under den veckan jag va ledig ifrån jobbet under julen så prioterade jag andra saker som kryssning åå en massa annat!

Denna vecka blir det verkligen matte. ..
   Jobb,jobb, O doktorn torsdag åå fredag.. .. Ööösss.... ...

Nä nu lägger jag mig åå läser.. ..




Sovgott....
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0