Lördag!

En vecka kvar av semestern O sen väntas de jobb igen .. ...
Se vad man gör nästa vecka.. . En tjej kompis och hennes kille ska åka till hans landställe på onsdag såå kanske följer mee dit ii några dagar . . Se om älskling följer meee eftersom han är osäker på om han jobbar el inte.. ..
Annars packar jag nog och åker mee dom själv så får han va hemma :D Får se hur de blir

Kryssningen till Riga vaa Trevlig .. ...
Men nästa gång vi åker dit så blir de hotell i ett par nätter för man hinner ju inte alls mycket på några timmar som då båten är i Riga innan den sen åker tillbaka till Sthlm . .. 
Vi shoppade lite och åt god mat och promenare omkring :P Och de va riktigt varmt ,runt 30 grader el nåt!
Och sen hemma i Sthlm igen och Lasse kom och hämtade oss. ....
Senare på eftermiddagen så åkte vi ut till Johans pappa ute på fågelbro där han bor . . Vi grillade .. .. :)

Idag var de kalas för Simon som fyllt 8 så jag åkte själv ut till Tyresö eftersom älskling är sjuk . ... .
På vägen hem så handlade ja lite mat . .. Men enkelt vart de ,grillad kyckling . Orkade verkligen inte laga mat .. .


Usch har sån jädrans hosta så vet inte vad.. ... .. Och ibland känns de som att jag inte får hundra luft .. .På dan och eftermiddagen var de jobbigt, men nu känns de lättare att andas .. . Fick ju sån där cocillana av Johans pappa igår och tog lite sånt förut ..

Och imorrn blir det att inte göra ett enda skit ..  Inte för att jag tror de när de gäller mig . .
Måste städa här hemma.. . :P Se kom redan på nåt :)

Nu borsta tänderna O sova . ...

Kram!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0