)=


    Jag kan blir arg på skiten. ....  Hur mycket som helst ,jaaa kan bliii iretterad hur mycket som helst ,men vad spelar deee för roll ? ???? ??? 


  Deee ger inte mig något endå .. ....



   Men en sak ee säker att jaaaa har förändrats under detta år el mer en år som jaa ätit medicinen . . Denna medicin el epilepsin har gjort mig vet inte vad . .... ..
    Har gröt ii skallen ii bland, virrig, ibland glömmer jag vart jaa lägger saker . . O  när var dee jag gjorde dee där. . . När vaa jag där ? Vilken dag ? Humm måste tänkte . .. O ibland säger dee bara Såå jädrans tvärstopp där uppe de går bara inte att få fram skiten .. Kan inte förklara . .. ..  allmänt virrig O ganska såå ofta .. ... O jaaa hatar dee .. .. För såhär vaa jag inte innan . .. 
   Min aptip har väl minskat lite . .. Äter väl inte lika mycket längre . .... Men de ee väl inte något stort problem direkt. ... Ibland när jaa ska sätta mig åå äta såå kan jag äta några tuggor O sen inte äta mer för sen känns dee tvärstopp .. . Och många tycker jag gått ner massa ii vikt O jaa ner ii vikt har jaa ju gått , men dee gör ja av den medicinen som jag äter . ... . 
 
  Och nu ska jaaa eventuellt kanske, börja äta en till medicin . ... För att hindra dee lilla skiten som jaa fortfarande får ibland  .. ...  Såå nej jag tror inte att jaa kommer bli av meeee epilepsin .. .      
     
      Men spela roll kan juu inget göra .. ...
Utan att måå dåligt av deee.. . .





Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jobbigt att medicinen och framförallt epilepsin Sstör dig i ditt vardagliga liv men jag tror att receptet är att träna...har din pappa kvar motions cykeln..kör några pass på den.../FREDDE

2011-07-20 @ 11:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0