fullt ös:)



Dagarna rinner iväg me stormsteg . .. :D

Igår åkte vi iväg och shoppade el jag shoppade . ... .. Jag vaa ute efter just att bara handla skor eftersom jaa inte har några direkta gympa skor, men jaa handlade ju allt annat en just de som ja skulle handla :P
Handlade ett ascool bikini , ett par jeans O en tjock tröja och lite annat skit och lite av de var ju på rean och de gillar ja :P Och när ja/älskling ledsnat på att springa omkring såå köpte vi Öl till Daniel och sen åkte vi hemåt och lagade middag . ... . Jag,daniel och älskling . .. Revben ii ugn mums dee va gott de :D  Sen vart de lite dricka,dricka . ....

I dag åkte vi till Tyresö  och hälsade på papps. .. Och käkade middag där och fikade lite . . Vi åkte väl hem runt åtta ungefär och så visade vii lite bilder ifrån Turkiet resan :)
Och i Centrum köpte ja faktiskt ett par skor el de vaa nästan att jaa bara tog dom för att ja kände att ja måste ha ett par ,men dom vaa Ok . .. .


Och imorrn blir de möja. .. Jag, älskling och några vänner till han . :) tälta åå parta och bada såklart ..:P
   Såå vi ska köpa ett tält och dra ut dit.. .. 

Vi tänkte först draaa till Riga och bo där ii några dagar, men de va ju tyvärr slutsålt . ... fanns bara jätte dyra hytter kvar el till paris , men neee nu blir deee tälta :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0